Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 30, 2010

penatnya hari ini

hari nie aku rasa aku tak buat kerja yang maha berat
bangun pun pukul 10
itu pun sebab suami ai kol
cakap suruh siap siap
sebab nak pergi terminate streamyx
mandi laju laju
siap pelan pelan
elok elok siap
suami ai pun sampai rumah

menonong pergi terminate
then bayar card credit
dan singgah di maybank nak bayar ASB
dan nak buat maybank2u

balik balik rasa lelah
sempot
penat
mulalah aku nak bekeng
masam mencuka sama laki den
haha
sian dia keja marah sama haku
kalau aku tak kuat iman
dah lama aku bukak posaaaa
dibayangi air tembikaiiiii
slrupppp
perghhhh

nak tido rasa panas
nak mandi malas
nak basuh baju lagi malas
hish~
apo kono ey?

copatlah pukul 7
den dah tak larat nie
agaknya sahur tadi
aku hanya minum air kosong kot
itu yang letihnya perghhh
maha dasat

 Isteri Incik Fahmi =p

No comments: