Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 30, 2010

Hospital Port Dicskon

last week anak buah suami haku masuk hospital
katanya demam panas
sampai biru muka dan bdan dia
umur baru aje setahun lebih
kesian woo sama dia

jadiknya mertua aku kol
suruh kami laki bini pergi melihat kondisi anak buah sang suami
namanya azhaduddin
panggil azhad ajor

perjalanan yang memakan masa selama sejam lebih
tak terasa sebab ada insan terchenta di sisi
hahaha

sampai di hospital
aku tengok azhad sedang menagis dengan hebatnya
sedih menyelubungi hati kecil haku
kesian woo tengok
budak kecik
demam
pastue tangan kena masuk drip
bergenang air mata aku nie
sikit lagi nak menitik
tapi aku tahan

malu lorh kalau aku nangis
haha
tapi feremfuan kan
very the touching woo

 nie hah keadaan di hospital nun..
orang macam tak ramai time aku pergi
mungkin puasa
mungkin juga ramai orang tak sakit di bulan puasa
=p

kesian kan?
kecik lagi dah masuk drip
aku nie tak penah masuk hospital
jadiknya macam seram dan ngeri sikit


 kesian wooo tangan si budak tecit nie
dalam sejam gak la
kitaorg bawak dia kuar jenjalan sekitar hospital tue
amek angin katanya

kendian..kami bukak posa on the way balik aje
sebab malas lah nak singgah rumah abang ipar aku dulu
yer la..dia kan tengah runsing anak masuk wad
semoga mereka bertabah
dan sekarang azhad dah kuar wad
nasik tanak makan
hanya makan biskut aja
sian azhad
=(

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: