Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 5, 2010

Parenting

Wah,sejak dua tiga menjak nie kan
selepas kawen nie kan
aku dah tak layan benda benda lagho ko tau
dulu time anak dara
asik asik shuka tengok gosip artis
artis pakai chantik
macam macam lagi lah

tapi setelah berumahtangga nie kan
terus jadi macam nak isi kan sesuatu lah
dengan membaca di internet
dulu time belajar di UIA
ada subjek parenting ko tau
dua sem kena ambil parenting
dua dua juga aku dapat A
A ok
di UIA tue sangat susah nak dapat A
semuanya ENGLISH base
disebabkan aku tidak ada kecelaruan minda
makanya...dapatlah A
haha
(unsur riak tiada di situ)
=p

so sekarang aku nak kata merancang tidak juga
sebarang pil aku tak ambil
best tau bila tengok kawan kawan yang kawen sama bulan dengan aku
dah preggy
unsur jeles nan ado lah kan
sebab kita jugak akan mengandung
cuma mengambil masa sedikit
sebab dok tunggu posting nie la
kalau dah posting
dah lama tau aku mengandung
eceh
haha

so dalam blog aku
ko nampak sebelah kiri blog
kebanyakan issue related to parenting
and i love to read everyday
ada juga pakar gynea yang menjawab persoalan from her patients
and some of the questions
kite pun kadang kadang mengalami
itu yang aku syok baca
jom ar genx
kite membaca dan mensurf beramai ramai
ayukkk~

p/s:hari nie aku bangun awal..tak tau nape.haha..rasa macam pelik pulak
bila TERbangun awal pagi.haha


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: