Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 4, 2010

aku membizi today

 hey korang
aku ada resepi baru tau
aku dah terer buat MAKARONI BAKAR
tetapi!
agak keras
haha
tak apa
percubaan pertama kan
wah~
rasa nak buat tarian gelekko
sebab dah banyak resepi aku try
semalam aku singgah fofular
alah..kedai buku tue

setiap bulan aku dah cakap kat habibi
nak beli satu buku
so semalam aku tergolek golek cari buku
tapi tak jumpa
cait~
aku tengah mencari buku kemudi rumahtangga
alah..yang penulisnya ustaz hasrizal
"aku terima nikahnya"

aku sangat suka bahasa yang ditulis
santai dan penuh dengan maksud tersirat
hari nie aku nak ajak laki aku mencari lagi
di fofular jasko besar

hari nie member sekolah rendah aku datang
aku sediakan luch
ingat nak jugak snap gambar hidangan tadi
kelam kelibut ko tau
dah la aku TERbangun lewat
sekali dia dah nak datang
bersilat cekak la aku bangun kemas rumah bagai
masak la ape la
last last dia sampai
aku lom sempat mandi
cisss

dia lepak lepak sampai pukul 4
mulanya dia ajak aku jalan jalan
tapi ko tau
pukul 2 sampai pukul 4
aku suka layan citer ALISSA ngan SHINING FOR A SUN
lepas citer tue baru leh pegi mana mana
haha

so macam tak sempat nak berjalan jalan
sbb dia nak balik KL
terus aja dia balik
hehe

esok aku upload cara cara aku buat makaroni tue eh
daaa


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: