Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 21, 2010

menu berbuka dan beriadah

hari nie aku pergi mengajar as usual
penat tapi semangat
yer la
dah lama kan aku tak guna high notes
hari nie kemain tinggi vokal aku
haha
full stop

hari nie korang makan hape?
aku....
makan......


ayam goreng kunyit

ikan bilis bersambal

dan...
cendawan goreng yang rangups

kendian..
aku terus zikir zikir kat laki aku
dah lama tak pergi terawih
bukan tanak pergi uols
aku kan ABC last week
nak harap mamat tue pergi sorang
haruslah tak pergi kan
dia nak bini dia melentok pergi sama

wah ko
jalan berduaan ke masjid
sangatlah romantik gtu
part yang paling best
pergi semayang pukul 8.45
pukul 9.10 dah selesai 8 rakaat
very the lajus ko tau
iman tue laju giler baca
suka suka
yang paling aku tak tahan
dah la laju
lepas tue imam tue buleh plak tersalah rakaat
lawak giler
haha
tambah satu lagi sebab kenapa aku siok dok melaka
sebab semayang tarawikh giler lajuuu
di masjid rumah aku je la
masjid lain aku tak pasti
dekat kot rumah aku ngan masjid
5 minit berjalan aja
haha


tudia..dua dua alim alim kucing gtu
meow meow
esok nak pigi lagi lah
=p


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: