Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 23, 2010

mama bohsan

alahai...
mood nak buat entry baru ilek pocik
mai kite lihat apa menu aku masak semalam


 sardin aja..sob sob sob



 berdegil yang aku ikut resepi contest tempohari.
sedapppp ko tau
=)

ada lagi satu
udang goleng tepung
aku malas nak tunggu loading
lama sangat
laki aku nie
nak guna pc lah pulek
aduyaiii
tak leh bikin gue senang dong
hoho

hari nie berbuka di luar
kali kedua berbuka di luar

Isteri Incik Fahmi =p

3 comments:

PUANSTOBERI said...

Ngeh ngeh ngeh.. da cuba napak bergedil tu. Sedap kan? Kak Reen pun buat gak ari Jumaat retu. Tp kentang ter keras plak. Tk buleh nak lenyek. Jd kak reen blend je. Menjadi gak walo masa nak kepal2 tu dia lembik. Ngeh ngeh :D

~ thalhazlin ~ said...

sadin- sadin pun. tengok sadin shahlin masak, balik keje ni kite nak beli sadin gak. teringin! ;p

E K A said...

bagusnya awk ni...saya tiap2 ari buka luar...sangat kagum dgn kwn2 yg rajin masak utk juadah berbuka