Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 23, 2010

laki aku kebizian,maka aku pun sekali membizi

laki aku sekarang bizi semedang
nyampeh pulek haku
sebab dia konker pc ko tau
macam mana aku mau hapdate
ini dia berehat sebentar bersama kit kat
haruslah aku membelog sekejab kan
assignment dia berlambak
tukang edit haku la
tak pasai pasai haku yang jadi engineering student gtu
hebat ko tau
dari cikgu sejarah ke cikgu engine
perghh
haha

tentang result contest tue
bagi aku masa eh
laki aku ko tau bizi
aku malas nak kaco
kang dia jadi singa jadian
sapa yang susah?
aku jugakkkk
laki aku nie kalau buat kerojer
kemain serius
muka dah macam hulk kaler ijo
hahaha

nanti dia dah free
aku suruh dia cabut eh
aku tau cabutan dia membawa kebahagiaan
kepada sapa yang menang contest aku nanti
haha

tadi kami berbuka di luar
nanti aku tempek apa yang kami makan eh
sedappppp ko tau
tapi tekak aku still rasa macam tak puas
sebab terbiasakan makan masakan sendiri
gitu..

oh ya
rabu nie kami nak buat jamuan berbuka puasa
laki aku mau jemput kawan kawan dia seramai 20 orang
perghh
makan dalam siot
menu aku haruslah nasik ayam versi kedah
esok setat nak beli barang barang
rejeki lebih kami kongsikan bersama kawan kawan
apa salahnya kan?
sape sape yang ada di melaka
meh ar jemput ke rumah aku
serius nie
bukan ajak ajak kambeng mahupun ayam jantan
=p


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: