Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 26, 2010

majlis makan makan di rumah kami :)

semalam kan...kalaulah kawan kawan ferempuan laki aku tak datang awai
sikit lagi aku mau jadi hulk
memang bizi gila kot
tak menang tangan nak buat yang mana satu
tapi alhamdullillah
semuanya berjalan dengan lancar
amin


 ini namanya timun cina
kawan laki aku bawak

maveles kan ayam haku?
nak resepi?

aku kan pemurah
sini aku kasi
=)
rebus ayam agak agak empuk
kendian toskan
masukkan sos tiram
kendian kicap
tumbuk bawang merah dan putih sikit
perap selama setengah jam
kendian goreng
sedappppp gila okay


aku tak kenai sorang pun
kucing itu aje aku kenai
itu pun sebab setiap hari dia menempek dok mengigau depan rumah kami

feremfuan sikit aja kot
ini aku kalut gila
ape lagik yang tak cukup
risau risau
stress gue time nie

tengok tengok
meriahkan rumah aku
kosong sepi aje
tibi pun tecit aje
almaklumlah
baru kawen


bila azan aje
semua senyap ko
masing masing melahap
haha
aku dan laki aku
pukul 9.30 malam baru dapat makan nasi
haha


keta kura laki aku
dan inilah rumah kami
rumah sewa lol
haha
end lot gitu
time nie aku rasa lepas bukak posa kot
tak hengat aku

tapi yang penting
syokkk rupanya jamu orang makan
rasa syok lah
pastue dapat jugak mengeratkan keromantikan kami suami isteri
mau idaknya
ko tolong siang ubi
aku tolong goreng ayam
ko pegi beli ais batu
aku tolong buatkan air
eceh....
wonderpet katanya
mestilah saling bekerjasama

semoga Allah memberikan rezeki yang lebih kepada kami selepas ini
mana tau leh buat open hause pulak kan
=))

Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

^^mrs.deana^^ said...

mcm sdp je aym 2...*wink* blhla try nk wat nt :) baiknye hsband kmu mnjmput kwn2 mkn eh...