Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 17, 2010

korang sahur ape??

aku ABCko tau ape ABC?
Allah beri cuti
haha
seminggu Allah beri aku cuti
tapi hari nie baru hari ke 3
haha
maka ada lagi 4 hari untuk aku lunch sorang2
bila laki aku sedang terbongkang keletihan
lepas balik kelas
gile ko nak makan depan mamat tue
maunya dia ikut lunch sekali ngan aku kang
=p

even aku ABC
tatapi aku tatap bangun sahur
sebab aku dah cakap
berbelas belas kali
yang aku ada sipi sipi
calon isteri sholehah kan
haruslah bangun siapkan sahur
untuk suami aku yang aku cinta sampai mati
=)

menu sahur very the light light
susu + cereal (coco crunch ngan honey star)
haha
kami laki bini tak suka makan nasi time pagi2
aku takut membulat
laki aku takut termuntah meloya sebab pepagi makan nasi kan
jadinya...kami amek keputusan makan benda yang ringan
asalkan kenyang

lepas aja teman laki aku sahur
aku iron baju
siapkan pakaian sebab karang aku nak membongkang
sampai matahari mencanak naik
haha
so tak payah la aku nak bangun lagi sekali
nak siapkan pakaian laki aku
cuma celik mata
salam dan kiss
sebelum laki aku ke kelas
dan....
aku sambung tido
sorgaaaa
hak hak hak

menu berbuka sampai sekarang aku masih memasak
rasa bersalah ke atas diri sendiri
kalau beli lauk pauk di PARAM
ntah pehal ntah
sekarang kan dah terbiasa memasak
so kalau beli rasa tak kena dengan tekak aku
so biar penat memasak
tapi selera terbaek
dan biar laki aku membesar bagai johan
dengan air tangan aku sendiri
coiiii
haha
 
Isteri Incik Fahmi =p

No comments: