Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 11, 2010

betapa aku rindu....

 Hujan rahmat di kelantan ini
aku plak dok syiok melayan citer lapan bulan
alah..kat tibi tiga online

tentiba...
aku teringat kat mak aku di kedah nun
dah lama aku tak balik sana
ini harga yang aku kena bayar
selepas berkahwin
mempunyai dua keluarga
sedih ko tau
laki aku suka balik kelantan
aku plak kan dah cakap kat korang
aku kan isteri sholehah
maka..turut aja vontot mamat tue
=p

aku teringat masakan mak aku
dia memang pemasak terbaik
setiap masakan dia
dia akan memperhalusi
huhu

teringat daging bakar mak aku
air asam
daging masak kicap
daging masak kunyit
sambal belacan mak aku
dan....
ikan pekasam
yang membuatkan hati aku meruntun pilu
rasa nak lari naik jet balik segera ke kedah...

tadi dah reyau seraund
ko tau apa maksud reyau?
teriak ko tau?
maksudnya nangis
rindu beb dengan masakan mak aku
aduhai...

kalau kat sini
kebanyakan akan beli
dan..tekak aku kurang nak sebati dengan makanan
dan masakan di sini
ishhh
susah juga dua dunia yang berbeza
kata siti nurhalija dan too phat
haha

korang berbuka apa eh hari nie?
aku nak pegi bazar jap g
harap harap ada makanan yang terbaik
dan dapat juga hilang ingatan seketika di kedah nun
sadis bin sadus
huhu

 Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

wanie said...

shalin.. sabar ye.., insyaAllah, boleh pulang ke kedah sebelum nk raya x gitu..