Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 11, 2010

live from kelantan

semalam kan aku masih berada di Melaka
tup tup hari nie dah di kelantan
nie semua sebab plan tanpa dirancang uolls
hehe
laki aku nie la..
balik aje kelas semalam
dan dan dia cakap

"jom balit kelantan hari nie!"
mamat nie memang
mujur la aku nie style cepat
bila dia cakap gitu
meloncat aku kemas barang
kemas rumah
masak bagai

pukul 9 malam dah bertolak
singgah sahur di tepi jalan
dan pukul 6 sampai dengan jayanya
sampai sampai MIL aku dah tunggu di pintu
sebab dia nak pegi surau berjemaah

kami plak
terus membongkang tak hengat
bangun bangun aje dah separuh hari berpuasa
hahaha
dan dan teringat nak update blog
fewiiit
kami di sini sampai ahad
yang syioknya di sini ada streamyx
dia punya server lajus majus
so leh la tengok balit citer laila asyikin dan kuih goyang
aku dah termiss da...

aku mahu ucapkan
selamat berpuasa untuk semua!
semoga kita sama sama meningkatkan amalan
di bulan yang penuh barakah ini
tima kasih

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: