Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 26, 2010

sepetang di pantai

jumaat petang tue
sebelum tgk movie
aku dah set laju laju ngan laki aku
nak berkelah di pantai yang indah
so...
demi menjaga kebajikan sang isteri
harus dia mengikut vontot aku
haha
sebab malamnya aku plak teman dia tengok movie
kira fair and square lah kan

maka...
kami pun terjah ke pengakalan balak
very the vasss ok pantainya
angin yang sepoi sepoi bahasa
menyanyikan lagu allyecats
perghh
haha


time kami pegi
tak ramai orang lagi
yang ada kanak kanak ribena tengah mandi laut
laki aku tak koser nak mandi laut
dia bukan kaki sosial macam aku
upsss
sosial di sini bermaksud
berjimba jimbi ohkay

laki aku suka dok rumah
tengok tibi
atau wayang
aku pulak
suka berkeliaran tanpa tujuan
lapan ploh kali ke soping complex pun tak apo
laki aku plak seraund ke jasko tue
dah letih mcm orang mati bini
=p

nama lagi berjimat cermat kan
jadi
aku pun bawak lah bekal
bawak roti sosej yang disaluti mayonis magic ohkey
sedap hingga tinggal secoit
sambil makan sambil bergosip
laki aku kalau bab2 bergosip dah sama taraf ngan aku skrang
=0

overall
bila pergi ke pantai
terasa macam ala ala lomantik plak
ketika di zaman berchinta
tamat


Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

MiaSaidin said...

wah.. berbeza benar keperibadian pasangan bahagia ni. hehehe..