Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 26, 2010

laki bini menjadi jadi

hi peeps!
cewah
ape korang buat hah weekend lepas?
aku punya aktiviti yang padat
ala ala artis uolss
haha

jumaat malam lepas
laki aku dah stat meracau
bukan meracau ape
dia kan kaki wayang
ada la satu citer best di cinema nun
citer

sorcerer apprentice
citer nie mmg best dan terbaek!
mengikut kronologi dan kelakar pun ada
aku macam besa la
aku kan bukan kaki wayang
so mula mula macam tak faham sangat
tapi bila dekat tengah tengah
wah~
wah~
dan terus wah
haha

laki aku suka meroyan sebab cinema dekat giler ngan rumah
5 minit naik kereta
tanpa gangguan kereta lain
dah sampai
tue yang dia kemaruk semacam je nak pegi tengok wayang

next week dia dah set nak tengok citer SALT
lakonan angelina jolie
cait!
jom korang pergi terjah pawagam next week
tata

 Isteri Incik Fahmi =p

No comments: