Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 26, 2010

soalan yang malas aku nak layan

soalan soalan macam begini saya sungguh malas nak layan
apakah soalannya?

dah mengandung ke wei?
bila nak proses anak?
bila aku nak dapat anak buah baru?
bila anak aku nak main dengan anak hang?

perghh
hello~
aku baru kahwen sebulan lebih sahaja
lain lah kalo aku dah kawen setahun lebih
soalan soalan itu sungguh mendukacitakan saya

sabar lah sayang sayang semua
aku baru nak rasa nikmat hidup berdua
sampai kadang kadang bohsan jugak tahap maksima
ye lah
laki aku pigi kelas
dan aku macam mayat hidup di rumah
kejap kejap naik atas
pastue blurrr tak tau nak buat ape
kasi lah can aku berehat sebentar bersama kit kat

bagi lah masa kat aku
nak berchintan chintun dengan suami aku
dalam 4 bulan lagi
bulan ke 6 aku start la proses
haha
bulan ke 6 tue bermaksud hujung tahun la
lebih afdhal katanya
=p

aku bukan apa uolls
sejak kahwen nie
aku suka baca blog blog ibu mengandung
dan pengalaman mereka memberanakkan baby mereka
bila baca
dan terus hayati
serta membayangkan diri sendiri
dan dan rasa mau terencat
sebab aku sungguh ngeri dengan pengalaman bersalin
sungguh~

tapi aku kena lah tempuhi jugak
bagi lah masa aku menenangkan fikiran kejab
haha
sang suami dah tak sabar mau baby
rasa macam...
ape yer?
aku tau anak memberi seribu rahmat
sabar yer sayang
ngeee


 Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

Unknown said...

betul....mia pn rs risau..lps kawin, semua pakat nk tanya cam2..yela..biasalah org...bg la can dulu kan...