Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 20, 2010

movie review-predators

malam yang hening ning ningpak mat jual topi kuning ning ning
upsss
tentiba teringat zaman kecil dolo dolo
lagu tue quiet famous barangkali
=p

malam sabtu yang lepas
adik aku from UIA
came to lepak rumah kitaorg
so malam tue
macam bohsan tahap dewa 4 kaki bersilang
hubby aku hantu wayang
segala isi wayang
semua dia tahu

setakat aku kenal dia 6 tahun
cerita di panggung
hanya 2 sahaja aku yang pilih
itu pun cerita senario
yang lenlain
semua dia yang pilih
sungguh tidak adik
jahat gilor

maka
malam tue
first time aku tengok midnite movie
so aku macam gedik terlebih sket
yo lah
time bercinta dendolo
mampos kena sembelih
kalo balik lebih daripada 12 tengah malam
sang suami aku nie baek sket
haha

kali nie wayang stat pukul 12 45 tengah malam okeh
aku memula ngantok gilak
tapi gagahi jugak
sbb rasa syiok kan
buleh berjimba di tengah malam
huhu

berbalik kepada tujuan asal aku
sebenarnya nak buat movie review
terbuat pulak review tentang aku
cait!


overall
movie nie tak baik untuk ibu mengandung
gila terkezut tau scene dia
kejap kejap robot datang menyerang
kejap kejap bunyi tembakan
ngeriii mak noks

tapi sang suami
tengok movie tanpa paling kat aku
cait!
panas je hati aku
dia kalau tgk movie
mmg dia verangan
kengkonon dia lah hero dalam cerita tue
=p

hish
bagi aku yang lemah lembut gemalai bak ikan pari nie
mmg tak besh la cerita nie
hoho

sekian sahaja
terima kasih


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: