Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 30, 2010

aktiviti di malam jumaat

sememangnya malam jumaat amat ditunggu tunggu
oleh pasangan yang dah berkahwin
hahaha
ok ok
aku tipu

semalam aku ajak sang suami pergi masjid
tapi dia cakap dia letih
laki aku nie kan...
banyak betoi alasan dia
jadi..
dia mengambil keputusan
untuk sembahyang berjemaah sahaja
di rumah
lepas berjemaah kami mula membaca yassin
secara berjemaah

this is my first time since kawen
kami sembahyang berjemaah
tak sompat lah sebelum nie
last week aku bendera jepun
this week lah baru sempat
maka....
berlakulah adegan yang penuh syahdu
eceh
aku tipu lagi
haha

rasa bahagia la
harap harap lepas nie menjadi kebiasaan kami
untuk solat berjemaah
dan membaca al quran secara berjemaah



semoga kebahagiaan milik kita.eceh.haha


Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

amira zakiah said...

amin2...smoga berkekalan shgga akhir hayat