Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 1, 2010

akad nikah

aku telah terjumpa beberapa keping gambar
time aku akad nikah tempohari
setiap hari pasti aku akan belek telek tenung kembali gambar gambar kawen aku
kadang kadang tersenyum sendirian
kalau korang ada sebelah aku
pasti korang akan cakap
"sah gila puan shalin nie"
hahahaha

syok ar wei kawen
sumpah ko akan glemer habis time tue
mata semua memandang tepat ke arah anda
lensa kamera juga tidak henti henti
menghala muncungnya ke arah anda
fuhh~
nyaman dan indah sekali tok
tentiba cakap sarawak
haha



gelagat bakal isteri.hua hua hua


perasaan aku time nie gila berdebar...tapi haruslah control cun melecun.hahaha


saat doa dibacakan..aku gila sebak...lega semua ada lah..

sedihnya time nie tapi lagi sedih bila salam ngan mak aku...rasa tak leh nak cakap apa apa
aku tengok mak aku kemain berjurai air mata
aku lagi lah
gila gila punya sebak

yang berbaju hijau semua keluarga aku..yang kecik ayah aku,yang jubah hijau mak aku dan baju hijau satu lagi,adik aku.hehe.

sedikit terkilan sbb tak ada gambar berdiri yang kukuh dari keluarga kecil aku..time di kelantan pulak,adik aku tak ikut sebab kena denggi.cobaaan...

Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

Mia-Ina said...

part akad nikah ni yg rs nk berjujuran air mata....hopefully mia x nangis teruk..habis make up kang..:-)