Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 30, 2010

gambar kahwen lagi

disebabkan ada jugak yang tak puas menatap gambar kawen aku
maka aku hari nie rajin terlebih
maka lagi...
aku upload kan bebanyak gambar aku
haish~

motip aku rajin nie sebenarnya
aku baru balik dari hanimun
hari tue aku dah ke bukit merah
tapi sehari aje
sebab laki aku bohsan jenjalan di perak
nak nak pulak
kebetulan hari yang aku pegi
taman tema air tue tutup
haru aku muncung lapan puloh inci ok
silap hari ko aku datang

then laki aku cakap
kita hanimun semula
di terengganu
harus la tarik balik muncung tue
dalam hati ada taman
taman bunga bunga cinta gitu
haha

so..
aku upload yang mana aku berkenan la yer
dan nampak muka aku cantik gitu
haha
over kau




ai like both pictas!classssss gitu!

bila masa laki aku tenung aku begini hah?wahh..nampak sweet gitu..over.haha

tang nie aku nampak glemer sket.agagagaga


muka aku dah ala ala dora..lapar tahap dewa ko tau..hehe

sekian dahulu untuk hari ini
lain masa aku sambung lagi
tata

Isteri Incik Fahmi =p

3 comments:

Mia-Ina said...

bab kelaparan tue..teringat kisah kwn mia...ms mia jd pengapit...mmg pengantin rs lapar..mana taknya, x makan dr pagi...huhu...sempat lg kwn mia mintak air segelas ms sblm akad nikah..lawak la klu diingatkan

gmbr2x shahlina cantik sgt

ElyaElmo said...

tahniah sis!!!~ glemerr uuu!!~:D

cikteratai said...

Best kawen kan shalin..rasa nak kawen semula..hahahaha