Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 8, 2010

sudah bergelar puan

alhamdulillah...
aku dah selamat menjadi isteri kepada suami aku
hehe

tak sempat lagi nak upload gambar
sbb skrang aku berada di rantau panjang
tk majlis bertandang
hehe

kalau nak tgk dlm FB dipersilakan
shalin1316@yahoo.com

alhamdulillah
perjalanan majlis belangsung dengan meriah
dan terancang seperti yang diatur

masuk berita TV9
sinar harian
kosmo
dan astro awani
hehe

aku kol sinar aja
yang lenlain pakcik aku yang arrange
thanks so much

ada sorang blogger aje yang datang
yang lenlain nan ado
so sad
:(

nanti aku sambung
ada hal ok

Mrs Fahmi To Be =>

10 comments:

ZARA said...

alah dear... sorry... i jauh kat melaka.... kalau kat KL i boleh pergi... sorry eh? anyway... congrats....

kay kamal said...

alololo awak...kite ade 5 kenduri la weekend tu...

hebatnye ramai press dtg..kekaguman

PurPLe LaDy AiFA said...

congrats!!!! alorh... majlis kat alor setar ke aritu? huhu. kalo taw mesti g dah.. alang2 dh dekat..

S!eZaN said...

Rase cam ade tgk kat berita tv9 kot..sanding naik bot tu ek..hehe..x tau ar betul ke tak..

idayusof said...

selamat pengantin baru bebeh. :)

cikteratai said...

cepat2 upload tak sabar nak tgk!

cikteratai said...

tahniah yer dear, selamat menempuh alam baru....kena belajar ckp kelate plak..mcm saya....hehehehe

~ thalhazlin ~ said...

shahlin, selamat pengantin baru. tahniah!! kite doakan semoga awak dan suami kekal bahagia hingga ke syurga. InsyaAllah. Tak sabar nak tengok gambar neh. nanti dah free, huplod ek :)

harzharun said...

dear....sori sgt2...hr ni i ada miting...mmg boss x aprove cuti..kalo x ble jupe u kat rntau pnjg...my sister in law btunang dis 14 jun pon i xle blk sbb boss x bg cuti....sedey sgt...anyway, congrat dear...ada ms kita jumpa..kita kan sekampung dah..

.:Mrs. Engineer:. said...

sahlin, slmt pengantin baru...xdpt dtg coz sy pn pengantin gk on the day... :)