Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 14, 2010

of wedding

ramai sudah yang bertanya ke mana aku pigi
aku ada sahaja di sini
masih mencari masa dan ruang untuk mencoretkan sesuatu di sini
biasalah bila dah jadi puan
perghhh
bizinya kemain dasat
nak nak plak
dok di rumah mertua
haruslah aku rajin
wahahaha

esok akan aku pulang ke kedah
seminggu di kedah
lepas tue nak berhoneymoon
lokasi belom suami nyatakan dengan jelas
haha

hint tempat honeymoon pun tak ade
heh!
apakah ini suamiku
haha



sory korang
lembap giler nak upload
giler besar weih dia punya gambar
jangan cakap suruh aku resize ke kecik
sbb aku nan ado maso

korang leh view facebook aku eh
di sana suami aku dah upload
banyak keping gak
nanti aku ada masa
aku akan mengganas lagi di sini



Mrs Fahmi To Be =>

3 comments:

fikaryna said...

tahniah..

cantiknya baju..

ZARA said...

a'ah... i can imagine betapa bz nya u... hehehe

dah tgk pic kat FB!!!! its fabulous!!!!

w.a.n.n.o.r.f.a.d.z.l.i.n.a said...

shalin, kamu kelihatan sangat cantik..sungguh berseri-seri.Congats dear!