Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 30, 2010

of khatam quran

petang tue lepas aje akad nikah aku kemain sengih sengih
sbb syok kan jadi bini
hahaha
aku tipu ja la..
suasana jadi meriah
sampai sayang aku nak tanggalkan baju nikah
dan lupa jam dah dekat maghrib
haha

lupa pulak yang ada event malam tue
acara khatam quran gitu
best jugak
sbb terasa macam artis
sbb pakai mic ala ala artis gitu
haha


pelamin mini di rumah aku nie,aku yang hasilkan sendiri dengan sentuhan peribadi.he he

cuber ko tengok pengepit aku,dia dah overshadow aku tau!

kenape aku pilih mereka untuk khatam sekali dengan aku?
sebab semua jemaah adalah lelaki
mampos buleh jadi sawan beruang kalo aku dok sorang2 di pelamin indah itu
harus la vokal aku nak mengaji tak mantap
suara takmo keluar

bila diorang berada di sisi aku
rasa selamat
fuh kanan fuh kiri
dua dua ada
hehe


wahhhhh
nampak tak mic aku terletak molek di atas kepala aku
baju malam tue kaler silver
ayah aku shuka gila baju aku yang simple tue dari baju akad nikah siang tue
kain aku beli di nagoya
semeter rm 11
upah jahir rm 100
kat tailor kakak indon tue jugak
hasilnya sangat ok!
raya nie harus aku recycle pakai balik baju tue ok
(kalau tak termengandung la)
wahahaha
gelak jahat gitu kau!

tudung aku beli di melaka central
harga rm 25 sahaja
sangat ok jugak!

dah..
aku akhiri dengan gambar aku
ala ala heroin muslimah sejati

tips untuk B2B
-buleh jugak kalau korang nak buat khatam quran utk mendapat keberkatan
-memeriahkan acara
-pakai persalinan lain

lepas aje siap semua khatam quran
aku dan konco konco zassss ke homestay pulak

p/s: aku baru balik hanimun nie ha..haha

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: