Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 27, 2010

sebelum aku berangkat pulang

today is may last day in this school
kat sekolah nie aku rasa sungguh bahagia
sebab ape?
sebab pelajar yang pandai + akhlak yang baik
so aku sangat bersyukur sebab dapat menjalani latihan praktikal di sini

mula mula mmg agak gementar
sebab sekolah yang pelajarnya lelaki semua
debaran kencang di dada sangat terasa
ketika masuk kelas pertama
jadi blurrr kejap
nak ajar macam mane nie hah?
at last
dengan menggunakan skills yang ada
(aku kan dari umo 6 tahun nak jadi cikgu)
haha
aku berjaya membimbing mereka untuk meminati sejarah

bukan senang nak tawan hati pelajar lelaki
untuk membaca
aku sendiri pun naik muak kalo baca sejarah
tapi berbekalkan kretiviti tersendiri
ramai yang dapat skor A dalam sejarah
ketika peperiksaan tempoh hari
syukur~

so...
antara kenangan yang ada pada aku...

antara hadiah yang aku dapat


dan ini

dan yang terakhir....

kelas 1 F telah membuat jamuan :)
sungguh terharu

malasnya nak taip entry nie..
nanti aku smabung lagi..

i need a long rest sebb esok dah nak zasss pulang ke kampung halaman
i need to drive about 7 hours
pls pray for my long journey!
 
Mrs Fahmi To Be =>

No comments: