Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 27, 2010

schedule minit minit terakhir

 Aku serius rasa mcm kurang percaya
yang minggu depan aku nikah
dan kawen
dan seterusnya bertukar status menjadi PUAN
tsk tsk tsk
rasa hiba menyelubungi hati

dah hilang zaman anak dara
dah hilang zaman muda mudi
dah hilang status berjimbaaaaa

tapi itu semua bukan penghalang
akan aku cuba sedaya upaya menjadi isteri terbaik
untuk bakal suamiku

eceh
dah terlanjur berbicara

aku rasa aku nak list kan schedule la
untuk minggu terkahir nie
kira macam final touch la
sbb lepas nie aku tak pasti
sama ada aku sempat on atau tidak
ye la..
mana tau bizi kan...

so sabtu 29 mei 2010 -- attending kawan aku punya kenduri
             --hantar baju nikah dan khatam quran utk di dry cleaning
             --confirm dan bayar full payment untuk mekap akad nikah dan baju bertandang
             --siapkan goodies (masukkan apa apa yang patut)

ahad 30 mei 2010 --siapkan pelamin untuk khatam quran
                           --siapkan bilik pengantin
                           --ambil muffin yang ditempah
                           -- final touch up untuk hantaran

isnin 31 mei 2010 -- siapkan goodies
                        --decorate kan pelamin
                        --touch up goodies bag dan hantar ke homestay
                        - tgk kan di homestay

selasa 1 jun 2010 - fitting baju
                           -pakai inai
                           -ambil aksesori lain

rabu 2 jun 2010-go to SPA

khamis 3 jun 2010-rileks dan rehat dan rawat
                            -standby di homestay sbb nak tgk diorg pasang segala benda

jumaat-perghhhh...amek gaun utk potong kek dan bersedia untuk dinikahkan :)

uishhhh..terntiab dadaku berdegupppp sungguh kencanggggg
pls pray for me

 Mrs Fahmi To Be =>

1 comment:

Aty Fared said...

waaaa...tahniah..!! lagi seminggu nak kawen ek.. i lak yang samer neves..huhu...
apepon... doakan yang terbaik tuk u key..insyaallah..moge segalenyer berjaLan lancar...amiinn... :)