Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 30, 2010

lagi 5 hari

bersiaran langsung dari peka rabu kedah di kedai dela
dela aka OP aku
dela nie pelupa
maka aku kena ingatkan dia
tentang akad nikah aku nanti
yang akan berlangsung 5 hari lagi

aku datang nie pun sbb nak cari tudung mak aku
susah benau nak matching ngan kain dia

muffin dah amek
baju nikah,baju khatam dah siap dry cleaning
rumah macam tongkang yang dah pecah
esok hangkut semua barang ke tempat kenduri

bilik pengantin ngan pelamin di rumah
dah 50%
apa lagi eh?
aku sambil menaip sambil sembang ngan dela
so macam lost apa benda yang au dah buat
haha

goodies semua dah siap
berkotak kotak
banyak gila kot

aku lah bibik
aku lah bakal pengantin
dan aku juga superwoman
torhoyong hayang aku buat kerja
all out gitu

satu haribulan nie
p butik andaman
test baju
and pay the balance

baju bertandang dah siap diambil
dan dah cakap kat akak baik tue
suruh dia gak mekap
dia cakap OK
yihaaa~
mekap start 11 pagi
aku nak datang awal
sbb on that day ada dua orang lagi pengantin

lagipun kalau siap awai
leh beposing lenlama
syiokk
hehe

sekarang masa utk berdoa
menadah tangan dengan lebih
supaya apa yang dirancang berjalan dengan tertib
insyallah

apa lagi eh belom siap?
rasanya pelamin ngan bilik pengantin d rumah ja lah
yang lain rasanya sudah kot

doakan au eh!
semoga sukses hendaknya!
aminnn

Mrs Fahmi To Be =>

2 comments:

PUAN THALHA : said...

Shahlin, saya doakan! Semoga semuanya selamat dan berjalan lancar. InsyaAllah :)

niesz said...

da xsabar da niesz nk tgk pic kawen..hehe..semoge semue nyer bjalan lancar.. :)