Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 26, 2010

baju nikah + pasang pelamin + baju khatam quran

aku tengah berbunga chenta
baju nikah CHANTEK
memenuhi citarasa aku
baju khatam quran yang terletak molek di badanku
yang chomel ini

kendian
wedding planner pulak kol
cakap semua dah di settlekan
then aku tanya
"mcm mana ngan baju sanding saya?"
jawapan
"tengah jahitkan labuci dan sangatttt cantik!"

terkedu!
sungguh
benda yang pernah aku havoc kan di sini
kes ......
ada hikmah yang cukup berharga
kes apa?
tak perlu dinyatakan
kang kena disabotaj lagi aku

syukur!
syukur!
semuanya sudah seperti yang dirancang
alhamdulillah
thanks to the wedding planner
sebab memahami citarasa saya
dan memberi saya peluang untuk merealisasikan impian perkahwinan saya
bajet semua tidak melebihi RM 3000

lepas wedding
akan aku nyatakan dengan jelas
siapa pemilik butik ini
dan aku akan promotekan dia
setakat nie
kawan kawan aku cukup berpuas hati dengan hasil dia!
thanks so much to kakak itu!

setiap yang berlaku pasti ada hikmah...sekarang baru aku dapat selami :)

 Mrs Fahmi To Be =>

4 comments:

khairulhaya said...

salam..
selamat pengantin baru buat kalian berdua..moga berbahgia hingga ke akhir hayat kalian..aminn...

jauh sgt la dear nk sampai kedah & kelantan..xpe..roy doakan dari jauh je moga majlis kalian berjalan lancar..

niesz said...

alhamdulillah..semue nyer berjalan lancar.. :)

my note said...

alhamdulilah.. semua berjalan dengan lancar...

Noor Azwa Abdul Wahab said...

nnti ckp eh sapa nama kakak tu..bley g survey..tq...selamat pengantin baru