Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 13, 2010

22 hari lagi bersamaan 3 minggu

Cinta datangggg tanpa diundang
haha
feeling nyanyi lagu SITI ngan M NASIR
bes giler lagu tue

aku sangat sangat terharu atas ucapan kalian
kalian mmg TERBAEK dari seluruh pelosok doniaaaa
tima kasih sebab banyak memberi sokongan padu dan jitu kepada aku
syukur aku mempunyai sahabat seperti kalian
aku hanya inginkan secebis DOA dari kalian
doakan rumahtangga aku bahagia sampai ke syurga Allah
doakan aku!doakan aku!
*hugs* kalian semua

orang cakap rejeki nak kawen mmg murah
ya!
aku sangat sokong dgn statement tersebut
berlaku sendiri kepada aku
setakat aku bertunang
sampai lah nak kawen lagi 3 minggu nie
duit tak pernah putus dari tangan
sungguh2 bersyukur
ada je rejeki masing2
benda baik
pasti Allah redha

korang jangan risau tentang masalah duit
dunia terbentang luas
Allah bagi kat kita semua
kita guna sebaik mungkin
janji ia halal dan medatangkan syafaat kepada kita
syukur~
doa banyak2 semoga dilimpahkan rejeki
untuk buat benda baik
PASTI ada rejeki
selepas kawen mahupun sebelum kawen

sekarang nie masa aku untuk menadah tangan
berdoa dengan lebih bersungguh2
semoga Allah melancarkan perjalanan kami
dan menjadikan hari bahagia itu
kekal bahagia sampai akhir hayat
tanpa sebarang cacat cela
insyallah

ayuh yuk
kita berdoa bersama sama


semakin hari semakin sayanggggg
wuwuwuw
i mish him damn much
owh!lagi 22 hari


Mrs Fahmi To Be =>

3 comments:

ZARA said...

excited. excited. thanks for the advice about mooney hehehe. love this post :)

niesz said...

emm..btul tu..rezki tu ade kat mane2 kan..selagi kite usaha..dun worry..

wa..happy nyer..semoga berbahagia selamenyer ek..

noranis said...

hai u...nice to read ur blog...so enjoy...i follow..(bak kate salleh yaacob)...:-)