Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 16, 2010

sensitip

 Makin nak menjelang hari bahagia
Makin sensitip aku dibuatnya
Sedikit stress pun ada

baru baru nie mak aku ada kol
pok pek pok pek
sbb hal borang nikah belom settle
mak oiii
mcm mana nak settle
enchek tunang lom balik negeri asainya
bila dia dha pulang
dengan secepat kilat anakmu ini selesaikan
hutang piutang

tok imam aku dah booking awal awal
selepas asar
malam tue plak
lepas isyak
ada khatam quran
perghh
pasti + tobat penat
huhu

esoknya pepagi kena bangun awai
sebab nak touch up meja guestbook
tak harap sgt org len decorate
kang nak jadi cuku tetamu
jadi buku tahi lalat
haha

then mekap di homestay
legaaaa gila
sebab mak andam sangat baek hati
akak tue sungguh senang untuk di deal
kawan aku recommend akak nie
sbb mekap dia sangat tantek
oi likeeee
ngeee

semakin dekat hari itu
semakin aku fenin
seriue fenin
apa ke benda la aku lom buat nie hah?
below are the lists

=  borang nikah
= HIV test (dengan tunang next week,he comes to meet me,hehe)
= guest book (rasa mcm nak reject yang aku buat dulu la,nak beli guest book yang lagi ok dan boleh simpan)
= sign untuk masuk ke homestay (aku menggunakan kepakaran anak murid aku)haha
= kad reserved untuk pihak lelaki (anak murid aku dah lukis muka aku,then aku kena p scan dan nak print and lekat je)
= kertas keras untuk kad reserved
= inai mekah dan inai mydin (im not sure which one is the best)-->tp andaman aku ada provide inai sekali..tgk dulu mcm mana
= cupcakes yang ditempah nak tukar tairkh amek on 1 jun..asainya 2 jun..
= SPA and treatment.rasanya on 2 jun kot
= Baju nikah dan khatam quran (hubby nak p amek next week)
= hantaran kasut tunang dan set toileteries belom beli
= Kain alas meja utk makanan after solemnization (blue color sebanyak 10 meter)
= pos kad jemputan rite after i came back from kedah to melaka 
=beli setem sebanyak 120 keping 

hoi hoi ya hoi..after listing banyak lah pulak aku belom buat!
ahlamakkk...makin fenin kepala den
 
Mrs Fahmi To Be =>

2 comments:

wanie said...

bertenang.. bertenang ye..., jgn cuak, insyaAllah, semua berjalan seperti yg di rancangkan

Ilyani said...

ilek2...uhu..