Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 16, 2010

DIA yang sungguh semangat :)

Seronok sungguh ada blog
boleh diluah perasaan
boleh dapat ramai kawan
dan kawan yang paling bersemangat aku nak kawen nie
ialah my note
hahaha

setiap entry yang aku buat
pasti ada komen dr dia
haha

dia cakap tak sabar nak tgk aku kawen
pastue dia cakap nak datang kedua dua belah majlis
wani..wani...
shalin sungguh terharu
aku yang nak kawen
dia siap menghitung hari
tak sabar katanya nak tgk aku bersanding
kelakar giler la wani nie
haha

tak tau macam mana nak balas budi
hehe
insyallah,wani kawen nanti
shalin akan datang
time tue shalin dah jadi wanita
haha
wanita pada mata suami
cewahh
pada mata kawan2
im still the same

so untuk entry nie
ditujukan khas buat wani
kalau ikutkan hati
nak ja suruh wani datang awal
hilangkan neves di dada ku ini
ketika saat diijabkabulkan nanti
haha

thanks wani sbb sudi drop by
dan jumpe wani di kedah dan kelantan nanti
salam peluk cium dari cikgu shalin
ngeeee
:p
 
 p/s:hari nie hubby dah habis praktikal..dia kol dengan penuh teruja cakap dia dapat banyakkkk hadiah.aku tanya la berapa banyak,dia cakap ada 5.owh bakal suamiku...5 itu banyakkah?hahaha..tak sabar nak ketemu hubby next week di smaping nak tgk hadiah kawen kitaorg.haha
 
Mrs Fahmi To Be =>

1 comment:

wanie said...

rezeki nk kahwin... lepas kahwin murah lagi rezeki.....