Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 14, 2010

barang barang itu sungguh banyak

 NGeeee.....Separuh bilik ku pergi...
penuh dengan barang barang muatan
mau kenduri punya pasal
 
Antara barang barang yanga ku sudah packing kemas kemas
Legaaaa gila rasa bila banyak benda telah siap
Setiap kotak atau plastik atau apa apa aja yang telah disalotape
aku kena tulis
kena label
supaya orang tak tersesat mencari barang2
mak aku selalu bebel
aku kalau kemas style tak ingat doniaaaa
kemas punya kemas
bila nak cari tak jumpa
haha

aku aku cakap
sebab aku lahir tahun tikus
sebab tue kalo aku menyimpan
atau kemas barang
langsung tak hengat dok tang mana
haha
sengal ayah aku
*_*

korang tak tau tak
haha
beg honeymoon aku pun dah siap di packing
miahahaha
sungguh bersemangat
:p
tapi takmo ar jaja di sini
malu
meowwww
haha

Bilik aku pun telah selamat di cat
dengan warna kegemaran
sungguh chantek di hatiku
juga di mata ku

so misi satu haribulan lima ini
aku akan amek segala mak nenek
baju nikah
settlekan payment sewa baju + mekap
dan ajak mak andam pergi survey homestay
untuk dia dapat gambaran
macam mana nak hias di homestay itu nanti
owh~
pasti pack hari itu

Misi aku telah berjaya sebanyak 85%
yang belom lengkap adalah
BORANG NIKAH
waaaaaa

Mrs Fahmi To Be =>

4 comments:

my note said...

shalin... tahniah2.. akhirnyer, tinggal lagi sikit jer... borang nikah kena siapkan sebelum tengah bulan, sbb cuti sekolah.. juru nikah kena book

~ thalhazlin ~ said...

wah. shahlin, dah siap packing beg untuk honeymoon? hee. cayalah! apapun, bilik kita kat jb pun tengah penuh barang. good luck ek ur prep dear :)

fikaryna said...

shalin..borang nikah la comes 1st..pi setel cepat2..yg lain2 da capai target kira ok la tuh..moga semuanya berjalan lancar okeh..

Aleeya said...

tahniah shalin nak kawen dah yer..ermm tak ajak pown huhuuu