Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 6, 2010

saat aku....

 wah wah wah
ganas giler tajuk entry
ala ala macam cari publisiti gtu.haha
bukan saat aku dinikahkan
dan juga bukan saat aku ditalkinkan ;p
TETAPI
saat aku dicerap oleh penyelia

perghhh
CERAP tue
atau omputihnya dipanggil OBSERVE
haha
senang citer

dipendekkan cerita
semalam aku stay up sampai 2 pagi
menyiapkan LESSON PLAN yang tertangguh
dek kebizian aku
cewah
bizi ape
penyakit malas menyelinap ;p

dengar aje pensyarah nak datang
dan dan tue jugak gelabah biawak
habis satu zoo turut gelabah
termasuk lah aku
hahaha

semalaman aku siapkan lesson plan
tulisan dah macam kerbau
eh,kerbau pandai nulis ke kekdahnya?hahaha
siapkan ABM atau alat bantu mengajar

kasi gempak sket buat model 3D
haha
sia sia la kan belajar
tapi tak apply
maka cetusan idea pun berlaku
mengajar sejarah bab 5 tingkatan 1
disebabkan tulisan aku idak chantek
aku telak transformkan ke dalam komputer

maka komputer aku menjalankan tugasnya
printer juga begitu
owh..termasuklah scanner
haha

Jam dua pagi
baru aku selesai siapkan semua
berpuas hati
cuma penghayatan content tidak dapat aku kuasai sepenuhnya

datang ke sekolah
muka yang amat serius
sebab ketaqqqqq dup dap dup dap
kalah saat dinikahkan *_*

setelah dicerap
perghhhh
LEGA!
pastue dipuji plak cara pengajaran aku
nie yang membuatkan aku terus update blog
hahaha
kengkonon nak bgtau aku tengah bahagia
sebab dipuji oleh penyelia
hahaha

makanya
bulan 5 nie dia akan datang pulak
datang menonong ajer
tanpa bgtau kitaorg
ini yang aku rasa macam nak jadi otomen taro nie
uwaaaa

sudahlah....
aku nak update kad kawen aku..
next entry ya!
daaaa

Mrs Fahmi To Be =>

2 comments:

wanie said...

biasa la 2.... relax2.. 2 baru lec, lum lagi org PPD atau Nazir dtg

y.o.n.g.n.a.n.a.1.8.8.1. said...

Cayala Cikgu Shalin! U're my A Student..huhu..

Tahniah atas cerapan berjaya itu.

=)