Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 19, 2010

menchari alamat takut ada yang tetinggal

dua tiga pat lima nam hari lepas
aku membizikan diri
mengumpul semua alamat
yang berkepuk sana sinun
ada yang aku print
tapi alamat salah
ada yang dok dalam msg di fb
ada yang tertulis dua kali
kesimpulannya macam macam adaaaa

dari A to Z kan aku yang buat
so by hook or by crook
tak leh la aku nak lantik memana PA
untuk uruskan alamat nie
owh~
sungguh leceh wa cakap lu
berduyunnn tiba (versi iklan dalam hot fm)
hahaha

so tanpa membuat RPH yang sudah tertunggak
selama smeinggu
aku melilau cari alamat kengkawan
fuhhh
sungguh penat
akhirnya....
selamat juga kerja aku

 Kad yang mahu dipos setakat ini
adalah sebanyak 120 keping
setem belom dibeli
ngeee


gaya seorang professional :p
yang dah ditulis alamat
PERLU dihighlight
cewahhh
bajet ala ala wedding planner gtu ko

so far belom dipos
lepas 1 mei proses pos mengepos akan berjalan
tunggu abang posmen hantar kad di rumah anda yer
korang yang belom bagi alamat
dipersilakan memberi alamat
sungguh~
aku jemput ikhlas nie
tak kigha la silent readers ke ape ke
ko hayun je datang ke kenduri aku nanti
jangan memalu

so please drop ur address to my email
shalin1316@yahoo.com

till then...
daaaaa

 Mrs Fahmi To Be =>

2 comments:

Yanie said...

Wah sangat bagus okay. Ada checklist semua... Kena buat macam ni juga waktu nak pos kad nanti.... Hehehe. :)

my note said...

cakap pasal checklist.... huhuhuhu, x uat lagi, nampak gaya kena ikut cara shalin dh.. boleh ke x, nk tiru