Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 19, 2010

loose weight.huh~

 gambar yang di google di atas menunjukkan aku sangat STRESS

omg~
tinggal berapa hari lagi saja
nak jadi RAJA Sehari
memakai pakaian yang sungguh CHANTEK
TETAPI....
badanku yang besar di vontot dan peha serta pinggul ini
semakin tebal lemaknya..
huh~

jadual diet berjalan agak lancar
niat di hati takmo amek nasi
sekali aku bedal gak
tapi idak lah banyak
just in case kalo aku masak
terlebih sikit la aku makannya
hadoi...
sungguh susah mahu dispilin kan diri
nak nak plak
kalo tgk makanan yang sesedap rasa
perghhh
terliur beb *_*


alangkah moleknya kalau keajaiban berlaku ke atas diri aku kan?ngeee
dari gambar yang gemoks menjadi kurus
tentu chantek aku~
huhu
harap harap keajaiban boleh berlaku
rasa macam mau panggil pari pari
sekali dia hembus konpom kurus dan chantek mcm bidadari
apekah akan terjadi?
hehe

sekarang aku dah agak insaf
pepagi shake HL
orang shake dua kali sehari
aku shake sekali je
sebab tanak perubahan yang mendadak
risau jugak kang naik nya mendadak mendadak dan tersedak
mampos aku *_*


jadual di bawah menunjukkan carta pai.hahahaha..menipu
yang aku pangkah tandanya aku makan nasi
dalam masa dua minggu turun 3 kg
ada lagi 7kg sebelum dinikahkan oleh iman qariah taman aku
haha
sungguh stress
adakah keajaiban akan berlaku?
saksikan...
cewah
ayat over kemain
entah mampu ke idak


kalo tak turun berat pun
al least turun inci di vontot dan pinggang sudah ler
huhu
 
Mrs Fahmi To Be =>

1 comment:

lynda said...

hehe..sekali tgk x gemuk mane pun..sy pun jrg mkn nasi.tpi x trun2..org kata kna bersenam gak..huhu..itu yg maleh..:P