Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 26, 2010

jangan dengar bisikan syaitan itu

Hubby aku sentiasa mengingatkan
yang hari bahagia kami sangat hampir
ini dikira saat saat genting
macam macam boleh berlaku pada masa kritikal macam nie

syaitan kan tidak shuka
umat islam mendirikan masjid
time nie lah dia mula menghasut
dan ombak badai akan terhempas pulas
dan boleh tersungkur ci celahan kaca
hahahaa
aku merepek

bukan syaitan saja
manusia yang bertopengkan syaitan pun sama
ada dengki khianat
ada macam macam lagi lah
perangai busuk hati



syaitan di atas mmg agak CHUMIL
tapi jangan memain
kuasa dia sangat dasat
begitu juga manusia
muka cantik
hati macam bangkai
tue lah namanya doniaaaa

maka untuk menguatkan kita
berdoa dan terus berdoa
semoga majlis berjalan dengan lancar
tanpa musibah
dan sebarang kekacauan atau sabotaj
dan yang paling penting
KEBERKATAN dalam majlis tersebut

Hubby aku sentiasa mengingatkan
yang time macam nie
syaitan sangattt banyak
pelesit ade tak wei?
haha
memain ko cikgu eh!

jadi..
aku ahiri entry aku
dengan doa
korang boleh amek doa nie
kite sama sama kongsi


dan.....

ayuh yuk kita berdoa :)))))))


thanks hubby for the reminder.hehe

 Mrs Fahmi To Be =>

2 comments:

my note said...

thanks for da tips.....

~ thalhazlin ~ said...

thanks shahlin untuk ingatan bersama. :)