Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 26, 2010

Rahsiaku....cewahhh

eh korang...
aku nak berkongsi rahsia nie
bukan siti aja leh kongsi rahsia
aku juga sama
haha
over kau
dush-->sedebik sebijik

aku kan...
ada baca satu blog B2B baru baru nie
then dia cakap
minum lah pati innershine
mmg berkesan
utk hilangkan kesembapan mata
aku rasa la...
mmg nak beli la...



meh aku share ngan korang
korang pergi la dekat website innershine berry
yang nie untuk mata
so aku rasa macam berkesan
even belom try
tapi aku rasa nak beli esok
so start awal bulan 5
aku akan minum selang sehari atau dua hari

mata kan mahkota wanita
cewahhh
satu lagi
aku dah beli benda nie lama
lepas tunang lagi
korang nak tau apa?
aura seri la...
hehe


harga dia RM 80
dah berbulan bulan aku pakai
tapi jarang la pakai
sebabnya mahaiii
seppp siot
haha


kesan sangat bagus
cara dia mudah jer
ko letak la 3-7 titik dalam besen atau baldi
then kocak kocak air
sambil selawat
tunngu dua tiga minit
then buat bilasan terakhir
selawat jangan lupa
niat nak naikkan seri wajah
dan positifkan diri


kalau korang nak tau info lagi
boleh ke laman sesawang auraseri
hasilnya mmg fewitttt
lima bintang
haha

aku bukan duta produk ok
kalau yang bagus
best dan aku shuka
mmg aku promote
same goes tee chumil aku
dan kad kawen aku
yang tak besh
servis mcm haprak
takkan nak promote kan
kang nayakan korang je

nanti aku buat pulak
entry khas untuk penjagaan badan ok
scrub kaki,scrub badan dan supplement
sharing is caring kan

 
Mrs Fahmi To Be =>

No comments: