Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 29, 2010

back to kedah

 huish~
minggu yang sungguh penat
serius
hari nie aku nak zasss balik ke kedah
ada beberapa hal yang nak perlu disegerakan
harap2 semuanya selesai dalam beberapa hari nie

esok nak ke sekolah lama
untuk bagi kad kepada cikgu cikgu
kalau nak bagi nanti
mmg tak sempat dah
sebabnya aku kan jauh
so terpaksa bagi awal awal

yang mana nak datang
dipersilakan dengan tangan yang terbuka
ramai cikgu cikgi yang still ingat aku
hehe
sebab apa?
nakai ok
haha
stop stop
tak mboh cita
nakai nakai pun masuk jugak u
selamatttt
haha

then sabtu nak jumpa wedding planner
nak settlekan tentang baju
yehaaaa
baju baru
harap2 chantek
sbb tgk designer dia sangat halusi
dalam membuat baju pengantin
oi likeeee
(me likes this)-->gaya thumbs up
terpengaruh dengan FB
haha

malam pulak
meeting dengan family
brochure belom di print
alahai...
terbantut sudah
harap2 esok dapat diprint
sibuk sungguh skrang

ahad malam
zasss semula ke sini
huhu
isnin assembly
heh~
mmg penat tapi harap2 semua akan disettlekan

balik nak touch up sket2
yang mana patut
harap2 berhasil
aku akan tempek gambar
di KL nanti
aku akan singgah KL jap
nak beli barang hantaran sikit lagi
fuhhhh
sapa nak jumpa aku di KL?
mai mai...
hehe

 Mrs Fahmi To Be =>

2 comments:

.:Mrs. Engineer:. said...

wish u luck dear...yanie xbley g knduri shalin... :(

Hapi said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....