Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 25, 2010

Tidak sedap hati

 Aku rasa aku bakal disabotaj lagi la

sebab aku ada tgk di nuffnang,ada orang search nama aku..ish...nak nak plak entry entry tue semua aku dah di delete tapi bila kita tekan CACHED still ada entry tue tapi tak leh dikomen

Ya la..macam mana nak komen sbb nya mmg aku dah delete semua entry2 aku yang dulu2

Ish~hentikanlah sabotaj aku...Aku nie nak jugak hidup.nak jugak rasa bahagia menjelang hari bahagia aku nie..

Kalau aku private kan blog aku,susah la plak b2b yang lain nak buat rujukan dan tukar2 pandangan...

Yang lalu biarlah berlalu...

Pelik pelik la manusia nie..ntah ape yang nak disabotaj ntah...Ko hidup bahagia sekarang,biar la aku pun nak hidup bahagia...

shuhhh shuhhh lalat yang menyakitkan hati aku itu..

2 comments:

mama affan said...

doa banyak2 spy yg jahat 2 biar Allah balas..windu shalin..huhu..

Xora said...

Saya pun tak suka bila check kat nuffnang orang check ikut nama kita.. tak suka tak suka