Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 25, 2010

Tag

 Cikgu YONGNANA dah naik shiekh.haha..habis semua dia tag.Jadi aku dengan tak ada keje jawablah tag dari dia :P


1. Siapakah diri anda di rumah?
Kat rumah mak aku panggil NA dan di rumah aku adalah seorang yang sangat biasa serta comot.hahaha
2. Siapakah diri anda disamping rakan?
Cepat mesra dengan mereka dan katanya aku happy go lucky orangnya.Suka gelak terbahak bahak serta mempunyai frekuensi suara yang amat tinggi dan dahsyat! (Nada yg sgt serius) ;p
3. 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai?
1) Settlekan hutang loan PTPTN
2) Membeli rumah idaman
3) Mempunyai baby yg chumel macam aku.miahaha
4) Menyimpan duit dalam Tabung Haji
5) Pergi menunaikan haji.Menurut MIL aku dia cakap lagi 3 tahun kami harus pergi ke sana.Mudah mudahan akan sampai kami ke sana,insyallah


4. Siapakah nama pasangan anda?
Mohammad Fahmi.Nama yang selalu orang panggil PAHMI atau FAMI.

5. Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda.
1) Mudah kesiankan orang
2) Tegas
3) Cepat marah dan cepat sejuk (sama sejibik macam aku)
4) Kelakar takde tahap
5) TAK ROMANTIK (sangat tak bleh blah) sampai sekarang aku masih belum konpiden nak panggil abang kat dia sbb dia sungguh tidak romantik.Sampai akhir hayat rasanya.haha

6. Bila tarikh anda couple?
28 OGOS 2004.huish~lama beb kitaorang bercintan cintun.Break off sekali gara gara tak sefahaman dan disambung balik awal tahun 2009 dan terus mengikat tali pertunangan pada 25 September 2009

7. Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
Break off.Rasa macam gelap sebentar dunia dan tentiba rasa mau bertukarrrr jadi otomen taro siri kedua.haha

8. Lagu tema cinta anda.
1)The reason-Hoobastank (Time nie mula mula berkenalan dan aku masih di matriks UIA dan dia plak baru amek diploma di UTEM)

2) Perfect-Dulu suka buat short call.kan dendulu ada short call dan tak kena charge.uishhh time tue rasa dunia den yang punya...haha

9. Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
Berjaya menjadi jurutera yang hebat!hebatlah sangat dia.hahaha

10. Tag 10 rakan anda yang lain.

TAK MAU TAG sbb malas nak copy nama orang,buleh???haha

No comments: