Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 24, 2010

Guests di FB

Korang sila la add aku di FB eh..shalin1316@yahoo.com.tima kasih kerna shudi... :)

  Aku sesaja TAG kawan awal awal di FB supaya mereka akan alert dengan wedding aku nanti...

Pada mulanya rasa macam awal lagi nak buat invitation tapi bila difikir fikir dan bercatu catu uishhhh..kena invite awal awal sbb nanti orang yang nak datang senang nak plan ke kenduri aku :)

Bila dah tau berapa orang yang akan datang,so senang la aku nak POS kad awal awal.hihi

Bajet aku pada mulanya 50 orang saja yang sudi menghadirkan diri tapi setakat nie yang confirmed datang adalah 92 orang..umangkhaihhhhh....sungguh banyak bilangan itu!AKU SANGAT SHUKA ok...

Ghupanya ramai giler giler kengkawan aku...uishhh...nie yang membuatkan aku sungguh teruja nak berkahwin nie...

 Kad akan diedarkan awal bulan MEI nie..kang aku pos awal awal habis orang lupa.hehe

Ada lagi 70 hari untuk aku BERSATU.owh~bersatu teguh bercerai roboh..(tanpa motip)hoho

Mrs Fahmi To Be =>

3 comments:

Unknown said...

dear..xleh nk addla..kua pe tah..u add me la..mydeana_05@yahoo.com

Hasnah said...

kak shalin.. asna xdpt cari akak pun guna email tue.. hmm pelik dh nie~

Ilyani said...

btol ckp diorg...sy check pn xde...hu3...