Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 21, 2010

Korset

 Aku tengah hunting korset nie...


sumber dari google

Banyak gak toko toko jamu aku masuk tapi sekarang nie aku masih was was korset apa yang sesuai untuk dipakai

Aku punya mak andam cadangkan aku pakai korset sbb badan aku jenis pear..so kena ketatkan bahagian pinggang dan perut serta pinggul...

Ada kawan aku cadangkan korset Alissa kosmetik dan harganya umangkaihhhh mahal berganda ganda.hehe..

Untuk produk muka aku memang setia dengan produk Alissa..memang menakjubkan weih pakai produk tue..highly recommended!

Untuk korset aku bajet dalam RM 150 ke bawah...

Korang ada cadangan tak jenis korset macam mana yang harus aku pakai??serius aku blurrrr
 
Mrs Fahmi To Be =>

5 comments:

Yanie said...

Cuba try Avon, bawah RM150 rasanya kan? Cuba awak check!check check check it out!

asna cute said...

kat triumph ke pun ada jgak. tp xpasti lak harga berapa..

anne.zaqwan said...

i beli audrey for 99ringgit, the cheapest compared to triumph, wacoal, and etc

azaliha said...

Boleh beli gak dr ayusfashion.com lebih kurang aje korset camtu

SHAPE PLUS - SHOP said...

salam perkenalan.. saya husna.. selalu baca blog awk.. kebetulan sy stokis online produk allissa kosmetik.. layari http://www.husnaonlineshop.blogspot.com