Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 21, 2010

75 hari lagi!

 Lama sungguh aku langsung tak ada khabar berita!

hari nie baru ada kelapangan nak online

sekali melawat blog2 feveret B2B yang lain,ada yang dah kawen dan ada yang selamat sudah pergi honeymoon

ish...sedih pulak rasanya aku tak sempat nak wish awal2 sebelum diorg bergelar isteri

balik cuti sekolah minggu lepas aku langsung tak sentuh blog..bukan tak ingat..tapi BZ teramat

contest contest pun aku tak sempat nak masuk..wuwuwu

pastue disebabkan aku jarang update macam dulu,aku tak dapat award pun dari korang...beautiful blogger award la..macam2 lagi lah..huhu

aku nak alamat korang..sila drop ur address via my email ok

shalin1316@yahoo.com

Mrs Fahmi To Be =>

No comments: