Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 19, 2010

Rindunya pada blog lama

haish!

sejak kejadian malang yang menimpa aku minggu minggu lepas

terus habis semua entry aku delete untuk tujuan keselamatan

bahaya jugak kalau tulis blog nie eh

kalau orang tak puas hati..apa apa pun dia boleh buat

so untuk menjamin keselamatan kawan kawan atau silent readers yang lain sila lah drop ur email and i'll tell my new blog.now im moving to the new world

sayangnya rasa sbb entry entry lepas habis delete macam tue saja

aku start menulis since 2006 tapi hilang entry2 kesayangan aku...

sungguh sedih

inilah yang dikatakana sabotaj blog oleh pendurjana yang kedengki dengan aku!

dugaan katakan untuk menuju hari bahagia *_*

Mrs Fahmi To Be =>

3 comments:

Ilyani said...

cikgu, lpas ni nk g blog ni ke blog br?he3

Unknown said...

hye awk..lma dgr kbr brita dr awk..cian kt awk,byk2 brsbr ye..awk klu entry bru mmg x kua ek kt dashboard sy??ni pn sy try klik,dh blh plak coz ritu kn private..

PUAN THALHA : said...

shahlin, tulah. rasa harituh blog awak cam lain. neway, prob kita sama dengan miszdeana. sekarang neh, bila awak post entry baru, tak pop out kat blog list. nape ek? huhu