Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 8, 2010

Mohon Kerjasama

Aku mungkin akan PRIVATE kan blog aku untuk sementara waktu

Nak CLEAR satu bahagian yang belum clear lagi.Dah clear sebenarnya tapo gi google still ada when we click CACHED.pelik la...sapa tau macam mana nak hilangkan entry aku.Aku dah delete semua entry tapi di google search engine still ada entry tue.Those who knoe pls reply ASAP!Aku dah try dan dah diremoved but still ada di google search

So,sapa sapa yang still nak keep in touch dengan aku,give me ur email sbb aku TERPAKSA private kan blog aku buat sementara waktu

Bagi email yer kat aku.Nanti korang still leh baca blog aku sbb aku allow kan email korang.Email blogger tau.Silent reader pun boleh,just bagi email address jer yer!

Thanks

No comments: