Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 7, 2010

Of Tee Chumel aku

Ramaiiii yang tanya kat mana aku dapat TEE cumil tue kan?
Hehehe

Aku beli online jer tapi T shirt tue aku beli dulu,then pos kat tuan yang buat tee tue

Akak nie sangat sangat baik dan dia boleh dirunding dan dia faham keadaan aku yang nak kawen nie,means banyak nak guna duit la kan....

So aku mintak diskaun dan kak syud bagi!thanks so much akak

Bila balik rumah jer hari tue tgk tee utk dipakai time pre wedding photoshoot tue rasa berbaloi sangat online dalam internet!tak semuanya menipu...kebanyakan benda benda persiapan nak kawen aku, aku banyak online.For example,kad kawen,tee,sticker,detox patch dan banyak lagi lah!

So, kat sini aku link kan blog kak syud,so kalau korang berminat bleh tempah kat kak syud!baik sangat kak syud nie dan servis pun tip top!

BLOG KAK SYUD (klik kat sini tau)

Lepas aje tee tue smpai dan selamat aku pakai,aku ada ym kak syud cakap berbanyak banyak terima kasih sbb ramai yang puji tee tue chantek sangat

Memang ikhlas kak syud tolong shalin.Hanya Allah yang mampu membalasnya kak dan semoga bisnes tee chumil akak akan berkembang pesat.he he he

So,sesapa yang berminat boleh order kat kak syud tau!

BTW,jangan lupa bgtau kat mana korang dapat maklumat nie,kang terkejut plak akak tue.

Owh~kalau nak tengok tee tue macam mana sila refer kat header blog aku tue.Tue lah design tee aku ngan laki aku yer *_*

Mrs Fahmi To Be =>

1 comment:

PUAN THALHA : said...

dear, i pun minat lah tee kapel like urs n urs hubby tuh. sweet romantic! nak tempah gak nanti nak pakai time honeymoon. thanks for the info bout the vendor ya!