Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 1, 2012

suplemen tambahan

aku adalah beranak secara bedah
efeknya ialah aku sentiasa sakit sakit belakang
lenguh sini sana
membuatkan aku terfikir
jauh lagi aku nak beranak kali kedua
serik dan trauma sentiasa menghantui diri ini
eceh

so
masa aku pergi cuci luka bedah di perot hari ke 7 hari tu
doktor kumar sages minum susu atau makan pil kalsium
tapi
aku belom rasa ada kesedaran yang tinggi
so aku cakap
taper hold dulu
(ayat bajet bagus)

habis aja pantang
mak aih ko
terasa betoi diri ni dah tua
sakit sendi urat sana sini macam terpeleot
hahaha

so dengan rela hati
aku memang kena ambik suplemen
nak nak plak
aku memang menyusukan emir
even aku dah topap ngan susu formula
tapi aku still maintain bf
haha

sebagai kesimpulannya
sekarang nie
aku laki aku
memang hari hari akan telan suplemen
 jamu mak dara gold untuk aku
kalsium magnesium untuk aku dari amway
elken spirulina untuk aku dan laki aku
sehari kami telan 10 biji
so beli banyak terus
ngan vitamin C yang elken punya untuk laki aku
flavette tue vitamin C jugak tapi dah habis
so beli sikit sikit dari MIL aku then masukkan dalam botol kaca tu

so far aku ngan laki aku rasa cargas
bertenaga
dan menten
hahahaha


Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

Arya Stark said...

bagus tak jamu mak dara tu dear? teringin nak try.. hehe nak kuwusss laaa =)