Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 8, 2012

berjalan di taman botanikal,melaka

minggu lepas adalah membizi
baik aku mahupun suami
sekarang baba memang tengah banyak kerja
so hari hari dia akan pulang lambat
same goes to me
balik sekolah dekat dekat pukul 4 lebih
sampai rumah dalam pukul 5
macam orang kerja opis hour
walhal sekolah jam 7.40 pagi dah start
sesungguhnya kerja adalah banyak di sekolah nun
:0

masa berkulaiti kami laki bini sekarang sangat terhad
bila baba dah balik
aku dah kedaung penat
sama jugak ngan zhafran
akan kenal babanya di malam dan pepagi hari sahaja

jadi last week baba adalah cuti
so aku plan nak tayang rumah mewah aku kat rerakan
hahahaha
so aku masak nasi ayam
dan jemput kawan kawan baba dan kawan aku untuk datang makan
sambil bergosip liar
hahaha

habis aje tetamu balik
baba ajak jenjalan
kebetulan kawan baba pun nak join
so kami decide nak ke jasko
aku macam
"tader tempat lain ke selain dari jasko"
then bila dah masuk jasko
aku cam
"alahaiii bosannya"
jom ke zoo melaka
so menujulah kami ke zoo melaka
malangnya dah tutup
hahahaha

then dekat dekat ngan situ ada taman botanikal
aku dah lama nak merasa naik BUGGY kat taman situ
since baru baru kawen
memang teringin nak naik
bila zhafran dah lahir
baru berkesempatan pergi
 pehal gambar jadik cenggini?
kami di atas buggy
 zhafran adalah mengantuk tapi dia gagahkan jugak
jeans dan kemeja dia dari bandung
cap DKNY ori okeh
motip?
hahahah
aku kannnn
empat kali jugak belek gambar nie
pesal eh aku nampak kurus di dalam gambar nie?
efek dari mana ni?
wai wai?
hahahaha
aku tengah feeling perantin baru
dah lama tak tangkap gambar berpeluk peluk begini
hahaha

harga buggy RM 35
tapikan...
environment dia kurang cantik la
sebab sampah tak dibersihkan
kalo di baik pulih lagi cantik

sekian

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: