Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 30, 2012

perancangan keluarga

aku adalah beranak secara operate
maka doktor sages memang kena gap 2 tahun
then baru boleh dapatkan anak kembali
ya!
memang aku nak merancang pun
kasi lah zhafran besar sikit dalam 3 tahun
then baru boleh kasi zhafran adik
berkenan dengan nama emir zhariff nie
camna?
hahaha

jadi apa yang aku buat adalah memilih untuk telan pil
senang mudah dan murah
:p
sebagai permulaan aku mmg takut cuak tak berani nak telan pil
takut ada kesan sampingan
namun buatnya termengandung
sapa yang susah?
aku jugak kan?
luka operate nie lain sikit oh

aku memang tak berani nak merancang secara semulajadi
sebab aku adalah kategori subur
hahaha


maka aku pun mengambil PIL NORIDAY
khas untuk ibu menyusukan anaknya
:)
mula mula efeknya adalah sakit kepala
di belakang kepala cam berdenyut denyut
tapi bila lama kelamaan dah okay
biasalah obat hormon kan sementara nak serasi memang akan ada efek
tapi alhamdulillah so far aku makan okay aja
tak pernah termiss lagi
kalau aku terlupa
aku akan makan pagi keesokan harinya
tapi jaranggg sekali aku lupa
sebab aku adalah penggemar ubat
:p

susu badan pun so far memang ada
memang okay setakat nie
period aku setiap bulan adalah regular
tapi bulan 3 nie aku dah kena tukar ubat lain
ramai yang sages PIL JASMINE
aku tak sure camna lagi yang ni
kena do research dan tanya kepada yang pakar dulu
:)

pil noriday senang didapati
kat mana mana pharmacy pun ada
kat melaka nie 28 pil harnya RM 12.50
kalau ko rasa nak jimat
pergi aje ke klinik kerajaan
ko akan dapat free
tapi aku malas
rasa leceh nak set appointment semata mata nak dapatkan pil tu
lagipun aku dah setat kerja
so memang membizi aja aku
ini adalah pil noriday
kecik aje
tak payah telan sekali ngan air pun tak pe
motip ambik gambar pil dan katil????
hahaha


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: