Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 25, 2011

pengalaman melahirkan emir zhafran

aku tau lama gila aku tak berblog
haha
ampun ampun
disebabkan pencuri yang telah mencuri laptop aku
so aku sekarang jadi trauma
sebabnya pc godang ada di bilik belakang
emir pulak mmg tdo di ruang tamu
bila aku menaip 5 minit
pergi jengok si kecik tue
takut takut pencuri tue datang balik wei
sumpah aku masih trauma gila

even dah sebulan lebih pencuri celaka tue masuk rumah
tatapi
aku tatap trauma
itu yang mood aku nak berblog jadi swing terus
:p

pengalaman melahirkan emir adalah sangat hebat!
tersangatlah hebat sampaikan aku serik lagi nak beranak
haha
aku adalah ceaser ok
kenapa c-zer?

kepala emir zhafran adalah senget sedikit time nak push
aku berada di labor room selama 11 jam
dari pukul 10 pagi sampailah ke 11 malam

bila 11 malam aku try untuk push
sampai 40 minit push dan doktor vakum emir sebanyak 2 kali
tapi emir degil
dia tak nak keluar jugak
at last
czer lah jawapannya

emir keluar tak ikut due date
terlewat seminggu
dan aku terpaksa di induce

then aku memilih hospital swasta
even aku adalah gomen servant
tapi aku lebih prefer bersalin di private
sebab apa?
biarlah ku pendam
kang aku tulis kat sini
korang semua pakat nak beranak di swasta pulak
haha

pengalaman di czer pulak bagaimana?
tunggu nanti aku sambung ya!
haha

 emir on 1st day at PMC
masa dia keluar dari perut aku
aku macam confuse
kenapa anak aku berkulit cerah?
hahaha
dan semua orang felik
dia adalah putih
wakakaka

emir emir....


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: