Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 11, 2011

bag yang sedia untuk di bawa ke hospital

 minggu depan aku akan berkursus selama 3 hari
di melaka jugak tapi semua peserta wajib tidur di sana
minggu depan juga genap kandunganku 35 minggu bersamaan 9 bulan
maksudnya bila bila masa aja baby boleh nak keluar
jadi sebagai persediaan luaran
aku re check semula bag baby dan bag aku

kot kot ada barang yang tertinggal
and yes memang aku tertinggal barang pun
stokin belum aku masukkan

jadi untuk touch up buat kali terakhir
alhamdulillah semuanya dah ready
cuma aku macam tak percaya
yang tinggal 5 minggu lagi untuk proses mengeluarkan anakanda tercinta ini

perasaan?
takutnya
berdebarnya
dan...semoga Allah memudahkan urusan aku
semoga baby sihat dan sempurna sifat
amin ya rabb

 Isteri Incik Fahmi =p

3 comments:

Azwana Shamsudin said...

semoga semuanya selamat.. insyaallah.. :)

~YUN~ said...

gud luck mummy!yun pn dah standby beg hospital..neves kan?hehe!

Anonymous said...

doa byk2.
wei induksi ka?
aku p ms week 38.
takut terberanak kt hotel ja.
tak pasal anak aku jd anak angkat hotel hehe

gud luck =]