Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 2, 2011

uri aku berada di bawah

ampun
dah lama menghilang
followers makin bertambah
tukang apdate dah lama tak menjengah ke blog dia
:p
apakan daya

kisah aku kali ini
time scan hari tue
uri atau placenta aku adalah berada di bawah
sangat takut ok
sangat sangat takut

tapi mengikut kata doktor
adalah normal
sebab baby masih kecik
tetapi
if anything happen
contohnya berlaku pendarahan
sila cepat cepat ke hospital
nauzubillah

pesan doktor
jangan sesekali pergi mengurut
sangat bahaya
tunggu aja putaran placenta akan naik pada minggu minggu berikutnya
teruskan berdoa

maka...doakan aku yer

korang ada petua?


Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

mysara said...

sian shalin.. jgn stress sgt tau.. doa byk2 InsyaAllah nnt uri blk ke atas... just nk suggest la.. produk dr salindah ade yg utk baby songsang jugak blh utk uri dibwh.. blh la try ty2 psl tu kat outlet salindah..