Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 2, 2011

meh le kite jalan jalan deting habiskan duit sebelum beranak pinak

pada hari sabtu yang lalu
selepas LADAP
cikgu cikgu mesti tau
apakebenda menatang LADAP nie
terus zasss kite ke KL
rindu oh pada KL
tanah tumpah tempat belajar
cewah

sebenarnya aku teringin gile nak makan sengkuang terbaik di masjid jamek nun
maka terpaksalah dapatkan ia jugak
hehe

korang yang peknen jangan pulak mengidam
pastue pasnie tanya aku kat mana nak dapatkan sengkuang terbaik nie
biar aku sorang mengidam sudah ok
hahahah

dah pregnant dekat 7 bulan tapi perut masih kecil
hairan hairan

 kami di I city,idaklah best sangat.biasa biasa aje.tapi lampu lampu dia warna warni.itu yang nampak ceria

bila lah laki aku nak gemok eh?aduhai...

aku yang nampak slim dari jauh.sekian.haha

overall...
percutian singkat yang best
moh kite tunggu bulan 12 pulak
ayuh kita ke Bandung
ngeee

baby kene tinggai ok
baba ngan bonda nak g hanimun rite after baby lahir
hehehe

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: